Rabobank Woonwens Campagne

concept / graphic / branding / website
OVER

Rabobank Midden Westfriesland wilde, aansluitend op de nationaal bedachte hypotheek campagne, een lokale out-of-the-box aanvulling op het WoonWens thema. De vraag was: hoe bewegen we mensen richting onze kantoren? Fabdesign draaide deze vraag om: probeer zelf dichter bij de woonconsument te komen door ze op te zoeken. Fabdesign bedacht hiervoor de WoonWensMobiel: een rondtrekkend huis op wielen, dat op verschillende locaties en evenementen ingezet kon worden. Daarbij werd de Mobiel voorzien van een heerlijke koffiemachine en de nodige aanvullende attributen, die het thema verder ondersteunden. Als publiekstrekker maakte de woonconsument kans om een langgekoesterde woonwens in vervulling te zien gaan. Het concept werd zó enthousiast ontvangen, dat men het landelijk wilde voorstellen. Helaas brak toen net een paar maanden erna de wereldwijde bankencrisis uit. Het idee bleef daardoor landelijk in de ijskast. Echt geïnteresseerden kunnen zich altijd bij ons melden. Met een geheel eigen invulling kunnen we een er een unieke draai aan geven.

WAT

– Concept
– Branding
– Mailing
– Illustraties
– Website
– Webbanners
– WoonWensMobiel

INFO

Klant: Rabobank Midden Westfriesland
Project: Concept WoonWens Campagne
Datum: 2012