Rabobank Senioren Service

concept / graphic / branding
OVER

Rabobank Midden Westfriesland wilde de vernieuwde Senioren Service introduceren. Tegelijkertijd nam een oudgediende Senioren Adviseur na een lang dienstverband afscheid van de Rabobank en werd op termijn vervangen door een nieuw gezicht. Bovendien gingen er allerlei zaken op landelijk niveau binnen de Rabobank wijzigen m.b.t. senioren advisering. Een mooie gelegenheid om aan deze zaken de nodige aandacht te schenken. Fabdesign ontwikkelde een drietal mailings, waarbij het afscheid van de oudgediende als feestje werd bestempeld. Hiervoor kregen de vaste senioren klanten een persoonlijke uitnodiging om feestelijk afscheid van de oude en kennis te maken met de nieuwe Senioren Adviseur. Ter plekke zou dan de nieuwe werkwijze worden geïntroduceerd. Hiervoor ontwikkelde Fabdesign een folder geheel in Rabobankstijl. Om nieuwe seniorenklanten en bezoekers van de filialen te attenderen op de vernieuwde Senioren Service werd een persoonlijke folderdisplay ontwikkeld in de vorm van een levensgrootte afbeelding van de nieuwe Senioren Adviseur. Compleet met folder pakkans. Tevens zouden alle klanten middels een mailing in stijl op de hoogte gebracht worden. Kortom een omvangrijk project, waarbij Rabobank Midden Westfriesland kon rekenen op het advies en de service van Fabdesign.

WAT

– Concept
– Branding
– 3-traps Mailing
– Uitnodiging
– Illustraties
– Brochure
– Display

INFO

Klant: Rabobank Midden Westfriesland
Project: Concept Senioren Service
Datum: 2012