Mama Minds

branding / concept / graphic
OVER

Voor Mama Minds heeft Fabdesign de complete huisstijl ontwikkeld. Mama Minds, o.a. thuis in mindfulness voor moeders, wilde een professionele uitstraling om zowel particulieren (moeders) als grotere partijen (GGZ, verzekeraars, etc.) te overtuigen dat mindfulness voor hen kan werken. In een later stadium kan het logo dusdanig aangepast worden aan de naam ‘Minds’ t.b.v. de zakelijke markt. De samenwerking tussen Fabdesign en de klant voelde als heel natuurlijk. Waar sommige zaken (bijv. pay-off) echt moesten landen, brachten de creatieve inbreng van Fabdesign en het daarop volgende enthousiasme van de klant een natuurlijk vliegwiel in werking. Zo zien we het maar al te graag! Een ontwerp van ons staat of valt nl. met het enthousiasme van de klant en de omgeving. Momenteel werken we hard aan de website van Mama Minds. We kunnen niet wachten om deze binnenkort live te mogen zetten!

Loop jij jezelf wel eens voorbij? Gewoon omdat jij het heel druk hebt, je moe voelt of veel denkt? Voelt het alsof de achtbaan van werken, (op)voeden en leven blijft doordenderen? Je moet van alles, terwijl je ‘to-do-lijst’ blijft groeien en je ‘vinkjes’ blijft zetten? Je ziet dit liever anders. Je wilt meer genieten en ontspannen leven. Je zoekt naar meer balans tussen dingen doen en ‘gewoon even niets’. Bij MamaMinds vind je die gewenste rust, energie, inspiratie en kracht. Je bepaalt zelf op welke manier. Via groepstraining, 1-op-1 coaching of verdieping. Je leert bewuster naar jezelf en situaties te kijken, waardoor je jezelf steeds beter leert kennen. Je krijgt inzicht in je automatische gewoontes en patronen, je grenzen, je dromen, je angsten, belemmerende overtuigingen en gedachten, kwaliteiten en je imperfecties. Kortom, voluit jij! Hierdoor ervaar je meer vrijheid en ga je bewuster genieten van ieder moment. Want wanneer jij in balans bent, lacht het leven je toe.

WAT

– Conceptontwikkeling
– Logo
– Visitekaartje
– Facebook coverfoto
– E-mail handtekening

INFO

Klant: Mama Minds
Project: Corporate identity
Datum: 2016 – heden