Corporate Cinema

concept / graphic / branding / website
OVER

Corporate Cinema. Soms zegt één beeld meer dan 1.000 woorden. Mark Doodeman, creatieve partner in crime, is zo’n beeldenjager. Een echte verhalenverteller. Want aan gespreksstof zeker geen gebrek. Kan snel schakelen. Weet goed de essentie in enkele krachtige beelden (en woorden) te pakken. Zijn film- en videoproducties zijn altijd boven verwachting. Off- en online. Hij neemt tijd om mooie plaatjes te draaien, waardoor het een eer is om met zijn materiaal te werken. Mark houdt van films maken en dat zie je terug in het eindproduct. Aldus freelance filmeditor Linda Florians. Mark werkt voor grote jongens als ING, Cognizant, Albert Heijn, etc. Kijk gerust op z’n LinkedIn pagina voor de hele trackrecord. Maar hij werkt ook voor minder bekende namen. Die bekender willen worden. Of gewoon een sterke conceptdenker en filmmaker nodig hebben omdat ze nu eenmaal niet zonder video kunnen in de waanzinnige beeldenstorm van vandaag. Marks werk is een lust voor het oog en hij heeft er beslist een hele goeie kijk op. Vandaar de door Fabdesign bedachte toepassing in het beeldmerk: een gekantelde dubbele C (C-orporate C-inema) met een oogiris. Alles in één beeldmerk gevangen. Iemand die beeldenjager is, verdient ook een huisstijl waarin veel beeld gebruikt wordt. Vandaar meerdere visitekaartjes met achterop diverse shots uit Marks projecten. En een simpele website met groot gebruikte portfolio videobeelden. Daar kan Mark nog een puntje aan zuigen.

WAT

– Concept
– Logo
– Branding
– Visitekaartje
– Website

INFO

Klant: Corporate Cinema
Project: Huisstijl Corporate Cinema
Datum: 2015 – heden